BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 18 October 2010

Cerita Hujung Minggu...

Salam...Salam sejahtera 
Daya tarikan negeri Sabah mmg unik dan tidak heran kenapa Sabah dilawati oleh pelancong dari dalam atau luar Negara. Beberapa gambar sepanjang perjalanan disekitar perairan Taman Abd Rahman Kota Kinabalu yang pernah telah saya rakam untuk tatapan dan perkongsian kita bersama...
Sekitar gambar² yang saya rakam semasa saya menyertai aktiviti memancing bersama rakan².

Pemandangan Gunung Kinabalu awal pagi...


 Hujung Pulau Gaya..




 Tengok apa tu Boy?? hehe..menghayati keindahan ciptaanNya..

5 comments:

salasiah said...

bagus boy punya blog ni.. saya dapat banyak pengetahtuan tentang sabah terutamanya labuan.. saya belum pernah sampai sana.. macam bestkan..

Kdar As... said...

mmg best kak...klu ada ksempatan g la jalan² brsama keluarga..x lama lagi cuti sekolah suda..bole la pegi...hehehe

salasiah said...

tapi boy cuti sekolah ni balik kampung.. cuti panjangkan.. tengoklah tahun depan..tapi bila baca blog boy ni macam ndak sabar pula mau p labuan ni..

MUALIN SURUJI (YR2007-7477) said...

Jauh perjalanan luas pandangan. Wah...boy, bagus ni sambil berlibur mengutip data, lalu dirakamkan dan dikongsi dalam blog ini untuk tambahan maklumat kepada rakan-rakan. Terima kasih...hari ini sudah belajar sedikit tentang sejarah Labuan, Maliau Basin dan tempat menarik lain di Sabah.

MUALIN SURUJI (YR2007-7477) said...

Jauh perjalanan luas pendangan. Wah..Khaidar, bagus ini sambil berlibur memperoleh data. Data pula dikongsikan dalam blog untuk bacaan rakan-rakan. Hari ini dah tahu tentang sejarah Labuan dan Maliau Basin. Shukran Khaidar.